Trainsim Bulletin Board: Route Champagne Ardennes - Trainsim Bulletin Board

Spring naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • U kunt geen nieuw onderwerp starten
  • U kunt niet antwoorden op dit onderwerp

Route Champagne Ardennes Vervolg op Valleé de la Meuse

#1 Gebruiker is offline   robkeb

• Machinist Electrische tractie
  • PipPipPipPip
  • Groep Gebruikers

Geplaatst 20 augustus 2006 - 14:12

Op www.funtrain.net is sinds enkele weken de route RCA te downloaden. Een geëlectrificeerde route in het Noordoosten van Frankrijk. De download bestaat uit 5 downloads en een update. Hij bevat 11 activiteiten met het standaard MSTS materieel. Je kunt dus al meteen rijden, al is het natuurlijk mooier om dat te vervangen door Frans materieel. Het voordeel van deze wijze van routes aanbieden is dat je niet op zoek hoeft naar allerlei materieel, maar kunt vervangen door hetgeen je zelf al hebt. Op mijn P IV 1.7 met 768 RAM is de route goed te berijden. Links en rechts zie je nog wel standaardobjecten, maar dat is zeker niet storend. De vele luchtballonnen en dubbeldekker vliegtuigjes zijn dat wel, is mijn persoonlijke mening.

Screenshots plaatsen gaat blijkbaar niet: ik krijg een melding dat de voor mij gereserveerde ruimte overschreden is.

Groeten
Rob
0

#2 Gebruiker is offline   TrainTheo

• Groepchef machinisten
  • PipPipPipPipPipPip
  • Groep Gebruikers

Geplaatst 20 augustus 2006 - 17:01

Hoi Rob,
Klinkt als een leuke route. Wat de screens betreft: iedereen heeft hier inderdaad maar een beperkte ruimte om digen up te loaden, anders wordt het te gek natuurlijk. Wat je wel kunt doen als je een eigen webspace hebt, is de plaatjes daarop zetten en vervolgens een link erheen in je bericht opnemen. Klik op het knopje 'Afbeelding invoegen' boven het typvak (3e van rechts). Probeer maar.
Geld trouwens ook voor anderen: speciale screenshots? Laat zien!

TrainTheo
0

#3 Gebruiker is offline   robkeb

• Machinist Electrische tractie
  • PipPipPipPip
  • Groep Gebruikers

Geplaatst 20 augustus 2006 - 18:50

Screenshots verwijderd.

Dit bericht is gewijzigd door robkeb: 29 december 2006 - 12:27

0

Pagina 1 van 1
  • U kunt geen nieuw onderwerp starten